Friend - hrana za kućne ljubimce

Pravo vrijeme za osvježenje — novi izgled Friend snack proizvoda

Tržište hrane za kućne ljubimce u posljednje je vrijeme u punom zamahu, a naš “Friend”, jedan od najpoznatijih regionalnih brendova u području hrane za kućne ljubimce, nije iznimka. Prva linija proizvoda lansirana je 2012. godine, a Shift je osmislio sustav vizualnog identiteta robne marke kao jedinstvenu osnovu za izradu prepoznatljivog koncepta dizajna pakiranja koja Friend pozicionira kao brend hrane za kućne ljubimce po mjeri kupca.

Kako se tržište mijenjalo i Friend se morao mijenjati te dodatno diverzificirati svoj izvorni asortiman uvođenjem novih proizvoda. To je prilika za iskorak – osvježen i suvremen izgled, koji će pritome zadržati vezu s izvornim asortimanom Friend proizvoda.

Osmislili smo dizajn ambalaže za novu liniju “snack” koja marku nadopunjuje aktualnim, minimalističkim pristupom koristeći postojeću paletu primarnih boja uključujući crvenu, srebrnu i bijelu, dopunjene s četiri nove i razigrane boje koje su uvedene da bi predstavile različite proizvode unutar asortimana. Fotografija također igra važnu ulogu u identitetu brenda Friend, pa su fotografije pasa-prijatelja korištene kao jedan od ključnih elemenata novog dizajna ambalaže.

Naš pristup u ovom projektu temeljio se prvenstveno na jasnoći i eleganciji. Kao što je osnovna linija Friend asoritimana imala jednostavan vizualni jezik, željeli smo uspostaviti i ovu liniju u jednako jasnom i uvjerljivom vizualnom stilu.

Cilj projekta bio je pomoći brendu da očuva svoju vrhunsku vizualnu komunikaciju i da se ponovno istakne na polici, i to ovoga puta novoj, mladoj i zahtjevnoj skupini kupaca, s dizajnom koji komunicira ne samo prehrambene potrebe njihovih ljubimaca, već ostavlja energičan i poletan dojam na polici.