Što zajedničko imaju galeb i karta Hrvatske? Upravo to da su nam poslužili kao inspiracija u kreiranju ova dva logotipa za turističku agenciju Croatia Travel i njezinu "luksuzniju" izvedenicu, namijenjenu najzahtjevnijim klijentima - Croatia Luxury Travel. Prigoda za kreiranje novog vizualnog identiteta bilo je otvaranje agencije u Londonu, čime se ona približila najzahtjevnijim klijentima, ali i najjačim turističkim sajmovima u svijetu. SBD dobio je zadatak kreirati vizualni identitet koji će privući što veći broj kvalitetnih gostiju, ne samo na Jadran, nego u cijelu Hrvatsku. Svaki čovjek je drugačiji, svaki zahtjev također. Novi identitet trebao je komunicirati kvalitetu i pouzdanost brenda, te iskustvo klijenta u pronalaženju vrhunskih aranžmana i rješenja za svoje goste. Trebalo je stvoriti krovni brend i u skladu s njime izraditi identitet nove agencije. Za uspjeh je neophodno izgraditi prepoznatljivu vidljivost na tržištu. Osnovna ideja bila je stvoriti dizajn koji će asocirati na Hrvatsku, izdvojiti klijenta od konkurencije, i na prvi pogled asocirati javnost na putovanje. Prije samoga dizajna nastojali smo pozicionirati brend kroz tri važne relacije: diferencijacija u odnosu na konkurenciju, položaj u odnosu na cjelokupnu industriju i preferencije klijenata agencije. Rješenje je u potpunosti zadovoljilo sve kriterije klijenta, i kao osnovni brend, ali i kao luksuznija izvedenica u crnoj i zlatnoj boji. U sklopu kreiranja vizualnog identiteta priređeni su i katalozi namijenjeni upravo izlaganjima na sajmovima turizma.

 

Croatia (Luxury) Travel

Vizualni identitet turističke agencije i dizajn promotivne brošure

Što zajedničko imaju galeb i karta Hrvatske? Upravo to da su nam poslužili kao inspiracija u kreiranju ova dva logotipa za turističku agenciju Croatia Travel i njezinu "luksuzniju" izvedenicu, namijenjenu najzahtjevnijim klijentima - Croatia Luxury Travel. Prigoda za kreiranje novog vizualnog identiteta bilo je otvaranje agencije u Londonu, čime se ona približila najzahtjevnijim klijentima, ali i najjačim turističkim sajmovima u svijetu. SBD dobio je zadatak kreirati vizualni identitet koji će privući što veći broj kvalitetnih gostiju, ne samo na Jadran, nego u cijelu Hrvatsku. Svaki čovjek je drugačiji, svaki zahtjev također. Novi identitet trebao je komunicirati kvalitetu i pouzdanost brenda, te iskustvo klijenta u pronalaženju vrhunskih aranžmana i rješenja za svoje goste. Trebalo je stvoriti krovni brend i u skladu s njime izraditi identitet nove agencije. Za uspjeh je neophodno izgraditi prepoznatljivu vidljivost na tržištu. Osnovna ideja bila je stvoriti dizajn koji će asocirati na Hrvatsku, izdvojiti klijenta od konkurencije, i na prvi pogled asocirati javnost na putovanje. Prije samoga dizajna nastojali smo pozicionirati brend kroz tri važne relacije: diferencijacija u odnosu na konkurenciju, položaj u odnosu na cjelokupnu industriju i preferencije klijenata agencije. Rješenje je u potpunosti zadovoljilo sve kriterije klijenta, i kao osnovni brend, ali i kao luksuznija izvedenica u crnoj i zlatnoj boji. U sklopu kreiranja vizualnog identiteta priređeni su i katalozi namijenjeni upravo izlaganjima na sajmovima turizma.

 

Vizualni identitet turističke agencije i dizajn promotivne brošure
Vizualni identitet turističke agencije croatia travel
vizualni identitet croatia luxury travel shift.ba mostar
Vizualni identitet turističke agencije croatia travel
Vizualni identitet turističke agencije croatia travel memorandum
vizualni identitet croatia travel sbd
vizualni identitet croatia travel dizajn kataloga
vizualni identitet croatia travel dizajn kataloga shift kreativna agencija
dizajn kataloga croatia travel
dizajn vizualnog identiteta croatia travel shift agencija mostar
vizualni identitet croatia travel dizajn kataloga
vizualni identitet croatia travel dizajn kataloga
vizualni identitet turističke agencije croatia travel shift.ba